23.5.13

känner mig lite såhär

Efter en väldigt lång, väldigt rolig och väldigt intensiv prao-vecka på Bonnier känner jag lite såhär. (Även fast jag helst redan nu skulle hoppa av skolan och fortsätta på Bonnier och sedan bli upptäckt pga enorm begåvning och bli nästa Ann Wintour för att sedan ta över världen, wow det spårar).

Har gjort allt från att sortera pressklipp till att dricka afternoon tea på noch & chow och städat sminkskåp. Vad jag inte har gjort är sovit i alla fall och kommer nog inte göra det inom snar framtid eftersom att skola fortfarande är någorlunda aktuellt och jag har varit lat nog, som vanligt alltså, att inte göra allt sådant under prao-veckan.

Annars måste jag tipsa om the Great Gatsby som går på bio nu !!!!!!!!!!!!!! Helt sjukt fantastiskt bra och sound tracket ännu bättre. Ska försöka ladda upp lite bilder från veckan imorgon också.

Pallar inte ens kommentera det halvåriga uppehåll jag haft från bloggen, godnatt.

Inga kommentarer: